pondělí 18. ledna 2016

     Zdravím,
              Taky u vás teď všichni mluví o dietách? Mně už začíná dost štvát. Hlavně, že na Vánoce všichni blázní s jídlem a všude jsou vyrabovaný obchody. Nejspíš, aby byla změna, teď může vidět plné obchody na zdravou výživu.

           
 Upřímně, já jsem nikdy nebyla nějak moc na sladkosti. Rodiče vždy nechávali mísu s "dobrůtkami" na velkým mrazáku v chodbě a já většinou nikdy neměla moc velkou chuť si z toho něco vzít. To až posledních pár let si dám ráda kousek čokolády nebo podobně. Zas nechci, aby to znělo, že jsem byla proti sladkostem, ale spíš, když mi to rodiče nezakazovali, neměla jsem takovou potřebu si to brát.
              Jelikož jsem holka, tak je jasný, že se mi starosti s postavou nevyhnou. Možná je to tím, že odmítám se vzdát urč
itých jídel a taky mám to štěstí, že nemám vrozená kila navíc.
               Má dieta obsahuje 5x denně malé porce. Někdy mi naši přehlasují, takže máme například k obědu typické knedlo-zelo- vepřo. To neznamená, že bych si nedala, ale dám si třeba jen 1-2 knedlíky a odpovídající porci k tomu. Občas si zajdu zaběhat a tím má dieta končí.

Doufám, že se vám tento článek líbil, protože si vážně myslím, že by se to s tou dietou nemělo moc přehánět.

Hannah

Žádné komentáře:

Okomentovat